mydesignersunglasses.blogspot.com

vineri, 23 iulie 2010

Povesti care incep cu...un zambet! :)

Acum,dupa ce mi-ai zambit te gândesti cã sunt drãgutã – si gradele de
comparatie ale acestui nenorocit de adjectiv vor tot
creste, iar eu voi deveni frumoasã, strãlucitoare,
zeita ta pentru o zi. Te vei gândi cã sunt desteaptã,
cã am lucruri de spus, cã mâinile mele sunt catifelate
si-ti place cum mi se joacã vântul prin pãr. Ti se va
pãrea incredibil felul în care mã bucura orice cuvânt
sau gest de-al tãu; Apoi, paradoxal, indiferenta mea
ti se va pãrea delicios de crudã – si cafeaua
mai aromatã dacã o bem împreunã. Poate-mi vei spune cã
mã iubesti si-apoi îti vei da seama cã nu sunt nici pe
jumãtate asa cum ai vrea tu sã fiu, dar la
dracu’, nu sunt perfectã, asa cã am sã te
scutesc de dezamãgire si… mai bine pãstreazã-ti
zâmbetul. :D

Niciun comentariu: